You are here

Blog

Campagnebeeld Patatoholic
Ook al lijkt alles peis en vree in Vlaanderen, toch is er een stille oorlog aan de gang. De ‘war for talent’ woedt nu al volop, en zal in de toekomst alleen nog groter worden. De vergrijzing zorgt er immers voor dat nieuwe talenten steeds schaarser worden. Bedrijven die sterk (willen) groeien, moeten steeds creatiever worden om zich als een aantrekkelijke werkgever te profileren. In de toekomst zal niet het bedrijf zijn nieuwe medewerker kiezen, maar de sollicitant zijn of haar nieuwe werkgever.
Afgelopen zaterdag ging naar jaarlijkse gewoonte het gala van de Roeselare Awards door in het Fabriekspand in Roeselare. Deze avond groeide ondertussen uit tot een niet te missen evenement in de regio. Naast diverse optredens is het vooral uitkijken naar de uitreiking van verschillende awards in de meest uiteenlopende categorieën. Dit jaar werd Visix uitgeroepen tot Bedrijf van het jaar. Andere genomineerden waren : Dovy Keukens, Mulder, BMW Dejonckheere en Eutraco.
Wil je in 2019 uitpakken met je beursstand? Ga dan voor XXL. Doeken , banners , textielbehang en vloerprints op héél groot formaat zijn dé trend van het moment. Dankzij onze nieuwste Vutek 5R uv-printer met een drukbreedte van 5 meter krijg je alvast alle ruimte om je ideeën vorm te geven. Naadloos...
Wie over kleur wil spreken, bakent best eerst zijn of haar referentiekader af. De kleuren op je computer- of smartphonescherm bijvoorbeeld worden samengesteld uit rood, groen en blauw licht (RGB-kleuren). Kleuren die worden gedrukt, zijn echter altijd een samenstelling van cyaan, magenta, geel en...

Pages